luni, 3 noiembrie 2008

Sedinta noastra de Duminica Seara

Astazi, 2 Noiembrie 2008, noi, membrii echipei WebStyle, Ana, Catalina si Andrei, ne-am reunit pentru a continua procesul de proiectare si construire a site-ului nostru. Acest proces a debutat cu instalarea pe server a Joomla (tool de organizare a content-ului pt Interfete Web), cu cercetarea necesara folosirii lui, cu imaginatie si cautare...
Sedinta a fost o activitate placuta, in care a contat foarte mult faptul ca, la loc de cinste, au stat cooperarea, organizarea si amicitia.
In aceasta ambianta favorabila, am pus la cale si am indeplinit urmatoarele activitati:

1) am conceput structura site-ului.

Astfel, am decis sa folosim un meniu in partea de sus a paginii pentru a directiona utilizatorii catre articolele dorite.
Despre Companie - o scurta prezentare a firmei noastre, a scopului si obiectivelor noastre
Produse - o prezentare a produselor noastre
Blog - link catre blogul echipei noastre
Echipa - descrierea echipei - membri
Contact - lista contactelor firmei noastre.

In plus, am creat un meniu vertical (Meniu principal), avand aceeasi compozitie ca si meniul anterior prezentat, si, meniul Tehnologii si concepte - folosit pentru a structura informatiile despre tehnologiile utilizate in vederea crearii produselor noastre.

Meniul Tehnologii si concepte cuprinde articole despre tehnologiile de baza folosite astazi in domeniul Interfetelor Web, precum: XML, XHTML, PHP, MySQL, RSS, Javascript, XPath, XQuery, dar si despre utilitarul Joomla.

Panel-ul central de afisare a informatiei a fost reorganizat pentru o expunere mai relaxanta a articolelor, deci, mai placuta din perspectiva utilizatorului.

2)am convenit asupra regulilor de functionare a Joomla privind organizarea informatiei:
o sectiune include mai multe categorii,
o categorie include mai multe articole,
nu se pot sterge categorii/sectiuni nevide.

3)in plus, la selectarea unui anumit articol, am realizat adaugarea numelui acestuia in URL din motive de eficienta.

4)la sfarsit, am realizat impartirea sarcinilor pentru etapa urmatoare.
Voi mentiona ca se va lucra cu spor la editarea content-ului site-ului: la articolele meniului Tehnologii si concepte. Fiecare membru al echipei, Ana, Catalina, Elena si Andrei va contribui cu informatii in acest sens.

In plus, se va realiza backup-ul fisierelor bazei de date MySQL ce sustine aceste Interfete Web pentru a evita eventuale probleme critice de deteriorare a bazei (Andrei va lua atitudine).
Ana va adauga produse noi pe site, teme Web.
Catalina va aranja articolele intr-un mod logic si potrivit viziunii oferite de aplicatia noastra web.

Pana la urmatoarea sedinta, vom lucra si colabora pentru a ne implini target-urile propuse.

Pe curand, cu noi vesti!

Niciun comentariu: