marți, 11 noiembrie 2008

SEO & Marketing stuff

Am adăugat pe site un articol cu cei mai importanți termeni folosiți în SEO și Marketingul site-urilor web, explicați pe scurt alături de câteva exemple. O mică parte din aceștia i-am folosit și noi pentru optimizarea site-ului de interfete web, dar încă e loc de mai bine.

Totodată, am hotărât că nu vom plăti nici pentru promovarea site-ului prin link-uri inbound și nici pentru poziționarea lui pe Google, asa că o vom face old-school :). Nu văd de ce ar merita să facem așa ceva din moment ce distracția și competiția stă în șanse egale, corect?

Oricum ar fi, SEO e un domeniu foarte generic, ce poate presupune o mulțime de lucruri în funcție de domeniul în care activezi, de target-uri și de ceea ce vrei să realizezi cu el. Păcat că nu am avem destul timp să facem tot ceea ce am putea, așa că de acum încolo vom încerca să ne conectrăm pe ce e mai eficient să facem.

Niciun comentariu: